Yogaleraar en klantrelatiemanager

Jil’s yogaonderwijs en meditatiebeoefening hebben haar in staat gesteld innerlijke rust en zelfliefde te cultiveren. Ze heeft een sterk vertrouwen in het proces ontwikkeld en wil dit graag met haar klanten delen. Als toegewijde klantrelatiemanager begeleidt Jil haar klanten niet alleen op hun reis naar zelfacceptatie en leven in het huidige moment door middel van yoga, meditatie en beweging, maar zorgt ze ook voor hun algehele welzijn en tevredenheid. Ze heeft een yoga-lerarenopleiding van 500 uur behaald via Yoga Alliance in Bali en Berlijn, en is ook gecertificeerd in kinderyoga.

Onderwijs

  • Bachelor of Arts – BA, Design en Visuele Communicatie, Algemeen – SRH Berlin School of Design en Communicatie
  • 500 UUR YTT Yogatraining – Zuna Yoga

Interviews

Familiebezoeken

Jil Moore vertelt hoe The Balance familiebezoek benadert, afhankelijk van de situatie en doelstellingen van de cliënt.

Toelatingsproces

Jil Moore legt uit hoe het toelatingsproces van The Balance werkt. De klant zou een persoonlijk profiel hebben waarin hem wordt gevraagd naar doelen, dieetvoorkeuren enz. Het profiel wordt naar het opnameteam gestuurd waar de beste persoonlijke manager, privékok en villa voor de klant worden gekozen op basis van hun behoeften en doelen .

Buitenactiviteiten

The Balance biedt een breed scala aan activiteiten, afhankelijk van de wensen van de klant. Kijk hoe Jil Moore vertelt over de vele activiteiten die een klant op Mallorca kan ervaren.

Wekelijkse planning

The Balance stelt voor elke cliënt een schema op maat vast, dat wordt opgesteld door het klinische team in samenwerking met het opnameteam. Jil Moore geeft een voorbeeld van het schema van een cliënt.